Opdatering af organisation i GAIS
Når organisationen er oprettet på GAIS-platformen, er det vigtigt løbende at opdatere den – fx ved ændringer i afdelinger, titler, anciennitet eller ved til- og fratrædelse af medarbejdere. Opdateringer kan foretages både før og under en måling.
OBS: Bemærk, at Organisation hører til i vores betalte abonnementer. Støder du på noget, du ikke har adgang til, så kontakt os evt. for at høre mere om vores abonnementer.
Sådan opdateres organisationen
- Tryk på fanen Organisation øverst i bjælken
Her finder du dit overblik over jeres organisation, så som medarbejdere, teams, afdelinger, ledere osv. - Download eksisterende datafil
Her kan du downloade tidligere datafil for din organisation - Rediger datafilen
Tilføj nye medarbejdere, opdater titler eller slet fratrådte medarbejdere Upload den opdaterede fil
Klik på Opdater organisation og upload den nye fil. Systemet genkender automatisk tidligere kolonneopsætning, hvis der ikke er tilføjet nye kolonner – tjek blot, at alt ser korrekt ud.
Under en igangværende måling
OBS: Det er muligt at opdatere organisationen selvom en måling er i gang. Ændringerne træder i kraft med det samme:
Ændringer som bl.a. kan foretages:
Nye medarbejdere kan inviteres
Fratrådte medarbejder kan slettes fra deltagerlisten
Opdaterede oplysninger vises i målingen
Når du har opdateret din datafil, så opretter du blotdin organisation igen, du kan med fordel se hele guiden her:
opret din organisation
OBS: Tjek eventuelt den enkelte medarbejder under deltagerlisten for at sikre, at oplysningerne er korrekt opdateret
OBS: De rettelser som er blevet lavet i datafilen er nu også tilgængelige i den igangværende måling. Her skal blot huske at sende invitationen til de nye deltagere.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen