Denne løsning er for kunder med GAIS Premium-abonnement.
Med GAIS er der mulighed for at lave en API integration til fx jeres HR-system, så al jeres data er opdateret.
En API-løsning gør det muligt for to systemer at udveksle data løbende og i realtid. På den måde kan dit tredjepartssystem, fx et HR-system fungere og samarbejde med GAIS-platformen.
Når I bruger Organisation til jeres arbejde på GAIS-platformen, tilknytter I jeres data via en datafil (CSV-fil). Vi har gjort det muligt for jer, at bygge en integration fra jeres HR-system til GAIS.
Hvad kræver denne løsning?
Løsningen kræver at I har helt styr på jeres data og ved, hvad I gerne vil have med i jeres målinger. Det kolonner I gerne vil se i GAIS, skal afspejles i jeres HR-system - også med navne. Vil I gerne have en mulighed i GAIS, der hedder "Nærmeste leders leder", skal denne kategori og hedde "Nærmeste leders leder" i jeres HR-system.
Jeres IT-afdeling eller ansvarlige vil kunne konfigurere det, så de oplysninger I ønsker, der skal med, synkroniseres. På den måde har I som virksomhed kontrol over, hvilke data og informationer I ønsker at arbejde med på GAIS platformen.
Hvordan virker det?
Vi leverer en API-beskrivelse, som I kan tage med videre til jeres IT-afdeling.
Hvem bygger integrationen?
Det er helt op til jer. Om jeres egen IT-afdeling kan bygge integrationen, om I finder nogle eksternt eller om I kontakter os, så vi henviser til vores samarbejdspartnere, er helt op til jer.
Tag fat i din Customer Succes Specialist eller skriv til support@gais.dk for at få udleveret vores API eller hvis I ønsker navnet på vores samarbejdspartner.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen