Vi vil rigtig gerne hjælpe alle der bruger GAIS, men da GAIS er en gratis platform, kan de mange spørgsmål hurtigt hobe sig op. Derfor har vi valgt at have et grundigt og omfattende hjælpeunivers, som løbende opdateres, men vores support er kun for vores betalende kunder.
Det betyder, at du som gratis bruger skal bruges vores hjælpe-univers (du er her allerede) og de mange guides.
Du må selvfølgelig altid skrive til vores support, hvis du:
- har feedback til os
- tror, der er en fejl i systemet
- vil have slettet din bruger
- repræsenterer en virksomhed, som gerne vil have en introduktion til GAIS
Hvis der mod forventning, er noget der ikke virker, så hop lige ind i guiden her før du skriver til os.
Hvis ovenstående ikke har løst problemet, skal du skrive til [email protected].
Hvis ikke dit spørgsmål passer ind i de ovenstående kategorier, skal du på jagt i vores guides.
Hvis du skal i kontakt med support
Hvis du tror, der er en fejl i systemet og skal kontakte supporten, kan du enten sende en mail direkte til [email protected] eller du kan indsende en anmodning direkte fra hjælpeuniverset.
Beskriv problemet grundigt
- Først og fremmest: Har du prøvet at bruge en anden browser? At logge ud og ind igen? Har du opdateret siden? Læs mere om de hyppigste problemer og hvordan de kan løses
- Hvad var du ved, da fejlen opstod? Besvarer du en personlig måling? En måling sendt fra en virksomhed? Eller er du ved at opsætte en måling? Hvis det er tilfældet, hvor opstår problemet så?
- Opstår fejlen flere gange?
- Og al anden relevant info, du kan give om problemet.
Herefter er det vigtigt med screenshots - vi kan i GAIS ikke gå ind og se din måling og opsætning, så for at blive klogere på problemet, skal vi bruge billeder.
Det er vigtigt at hele skærmen er synlig på billedet inkl. URL'en:
Svartider
Vi forsøger at svare alle så hurtigt som muligt, men gør opmærksom på at vi har en svartid på 72 timer inden for almindelig åbningstid på hverdag og der bør tages højde for spidsbelastningsperioder, helligdage, mm.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen