22.09.2023
10:18
Problemet er løst og vi undersøger nu, hvad fejlen skyldes.
Hvis du stadig oplever problemer, anbefales det at logge ud og ind igen. Prøv evt. at klikke F5 for at refreshe siden.
Skulle der stadig være problemer i denne forbindelse, send da venligst en mail til support@gais.dk, så vil vi undersøge det nærmere.
I mailen bedes du skrive, hvilken browser du bruger og om du har forsøgt ovenstående.
09:59
Det er lige nu problemer med hastigheden på GAIS platformen. Dette betyder for nogen, at load- og download tid er lang. Andre vil opleve, at de ikke kan komme ind på platformen
Vi undersøger og forsøger at løse problemet hurtigst muligt.
Vi anbefaler, at du prøver igen senere.
08.09.2023
Det er igen muligt at downloade rapporter og se egne spørgsmål i rapporter.
07.09.2023
09:41
Det er stadig ikke muligt at downloade rapporter og det er ikke muligt at se ekstra/egne spørgsmål i rapporterne online.
Vi arbejder på at løse fejlen og håber på, at kunne gennemføre en rettelse i dag eller i morgen, fredag d. 08.09.2023
06.09.2023
Det er i øjeblikket ikke muligt, at downloade virksomhedsrapporter på GAIS platformen. Vi arbejder på at løse problemet.
Det er i øjeblikket ikke muligt, at tilgå ekstra/egne spørgsmål i virksomhedsrapporter. Systemet vil vise denne besked:
Vi arbejder på et løse problemet hurtigst muligt.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen