Hvad er mini-rapporter?
Mini-rapporter giver lederen med 3-4 medarbejdere mulighed for at få sin egen team/afdelings-rapport.
Hvad giver mini-rapporten adgang til?
Mini-rapporten giver adgang til funktionerne: Fokuskort, Faktorer, Spørgsmål, Åbne kommentarer og Egne spørgsmål.
Mini-rapporten giver ikke mulighed for at filtrering – det vil sige at bryde data ned på endnu mindre enheder.
Mini-rapporten giver ikke mulighed for at tilgå Heatmap og Sprednings-funktionen.
Benchmark
Der kan vælges at benchmarke op imod den samlede organisation, God Arbejdslyst Indeks eller Branche.
Visning af mini-rapport
Mini-rapporten kan kun vises, hvis minimum 3 medarbejdere har svaret.
Hvis en leder selv er inkluderet i de 3 personer, der er i en afdeling – så anbefaler vi, at der ikke trækkes en rapport. Altså skal en leder have minimum 3 medarbejdere/besvarelser i et team, før det giver mening at trække en mini-rapport.
Deling af mini-rapport
Mini-rapporten kan deles med en leder elektronisk via adgang til platformen.
Mini-rapporten kan deles med en leder via PowerPoint eller PDF.
Anonymitet
Minirapporten sikrer fortsat anonymitet hos den enkelte medarbejder, idet spredningsfunktionen er låst. De øvrige visninger er et gennemsnit af de 3-4 besvarelser i teamet.
Kommunikation
Vi anbefaler, at det kommunikeres til de små teams, hvis I vælger at benytte mini-rapporter, og at dette sker, inden målingen sættes i gang.
Hvordan aktiveres mini-rapporter?
Gå i redigeringstilstand på din måling:
Gå til indstillinger og vælg, om mini-rapporter skal være slået til eller fra:
Når mini-rapporter er slået fra, er knappen grå og til vil kun kunne se din fulde rapport og udsnit, når der er 5 besvarelser.
Mini-rapporter kan slås til før målingen sættes i gang, mens målingen kører og efter en måling er afsluttet.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen